انگلیسی | فارسی

Search
Close this search box.

مقالات

مقالات

تامین کننده مواد شیمیایی: مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی

در دنیای امروز، مواد شیمیایی نقش مهمی را در صنایع مختلف(کشاورزی، داروسازی، غذایی و …) ایفا می‌کنند. تامین‌کنندگان مواد شیمیایی طیف وسیعی از این مواد را در دسترس داشته و به منظور رفع نیازهای صنایع مختلف در اختیار ایشان قرار می‌دهند. در این مقاله به اهمیت تامین مواد شیمیایی، مسئولیت‌های

Read More »
انواع روشهای صادرات کالا+ قوانین صادرات کالا
مقالات

انواع روشهای صادرات کالا+ قوانین صادرات کالا

صادرات برای اقتصادهای مدرن بسیار مهم می‌باشد، زیرا به مردم و شرکت‌ها بازارهای بیشتری ارائه می‌کند. یکی از کارکردهای اصلی سیاست خارجی بین دولت‌ها، تقویت تجارت بین‌المللی و تشویق به انواع روشهای صادرات کالا و واردات کالا به نفع همه طرف‌های تجاری است. قطعا همه محصولات مورد نیاز مصرف‌کنندگان، در

Read More »
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) چیست و چه کاربردی دارد؟
مقالات

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) چیست و چه کاربردی دارد؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ترکیبی از فرآیندها و فناوری است که به دنبال درک مشتریان یک شرکت می‌باشد. این در واقع یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت روابط با تمرکز بر حفظ مشتریان و توسعه روابط است. شرکت‌هایی که CRM را با موفقیت پیاده‌سازی می‌کنند، از وفاداری مشتریان و سودآوری

Read More »
مالی و روش‌های پرداخت
مقالات

مالی و روش‌های پرداخت

یکی از مهم‌ترین ملاحظات در تجارت بین‌المللی، نحوه پرداخت وجه می‌باشد. شما می‌توانید به عنوان صادرکننده از مشتری بخواهید کل مبلغ را به صورت یکجا به حساب شما واریز کنید، این در حالیست که در برخی موارد این امکان وجود ندارد و طرفین برای سایر روش‌های پرداخت با یکدیگر توافق

Read More »
بازاریابی اینترنتی(آنلاین) چیست؟
مقالات

بازاریابی اینترنتی(آنلاین) چیست؟ انواع بازاریابی آنلاین کدامند؟

بازاریابی آنلاین که با عنوان بازاریابی دیجیتال و یا بازاریابی اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی است که از اینترنت برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده می‌کند. کانال‌های بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، تبلیغات در روزنامه و تلویزیون می‌باشد. این در حالیست که بازاریابی آنلاین از رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و

Read More »
مقالات

بازاریابی(Marketing) چیست؟+ انواع روش‌های مارکتینگ

بازاریابی(مارکتینگ) فرآیند جذب مشتریان و مشتریان بالقوه به محصولات و خدمات شماست. بازاریابی بر مطالعه رفتارهای بازار و مصرف‌کننده متمرکز است و با بکارگرفتن استراتژی‌های مناسب سعی در جذب و حفظ مشتریان از طریق برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای ایشان دارد. در این مقاله اطلاعات کاملی در خصوص بازاریابی، انواع

Read More »